Tilknytning til ASNET Board
PartnerJeg har over 20 års erfaring indenfor Service og Aftersales fra ledende stillinger i globale virksomheder som Alfa Laval, York/Johnson Control, Martin Professional, SFK-Lelbanc, Frontmatec og Gram Equipment. Før det, officer i Søværnet i fire år.
Udvikling af strategi indenfor Service og Aftersales (eftermarkedet), herunder salg, service, servicekoncepter, serviceaftaler, reservedele, lager samt teknisk support og kvalitet.
Hands on. Koordinering og opfølgning. Implementering af strategi og handleplaner. Ledelse i forbindelse med forandringsaktiviteter og turn-arounds. Opkøb og efterfølgende integration.
Global forretningsudvikling og ansvar. Resultatansvar i datterselskaber og joint ventures. Ansvarlig for strategi- og forretningsudvikling samt økonomisk opfølgning. Eksterne partnere.
Kundedrevet, kommercielt mindset. Salgsudvikling. Udvikling af globale og regionale key-accounts. Udvikling og implementering af salgsplaner ? eksisterende og nye markeder.
Strategisk. Planlægning. Handleplaner og implementering. Detaljeorienteret men praktisk og faktabaseret tilgang. Organisation og strukturer. Altid med fokus på kundernes behov og perspektiv.
Topledelsesniveau med globalt ansvar for udvikling af Service og Aftersales forretninger. Velorganiseret. Kommunikativ. Holdspiller. Selvmotiverende og selvstartende. Stærke forandringsledelsesevner.
Erfaring fra koncerninternt bestyrelsesarbejde. Erfaring fra advisory board poster.