Events

Events i Asnet

Asnet er et aktivt netværk, og derfor forsøger vi at deltage i så mange events som muligt – både interne og eksterne. På denne side kan du læse om, hvorfor vi deltager i eksterne events, hvad du skal gøre, hvis du ønsker et oplæg om bestyrelsesarbejde, og du kan finde information om de kommende interne events i netværket.

Events | ASNET Board

Asnets arrangementer er gratis for medlemmer

De fleste af vores eksterne events har alle mulighed for at tilmelde sig, mens vores interne events udelukkende er for medlemmer.

Interne events

Vores opgave er at facilitere din udvikling som medlem af vores bestyrelsesnetværk, og det gør vi blandt andet ved at afholde 18 faste interne events for vores medlemmer.

Disse events foregår både regionalt og nationalt, og her har du mulighed for at lære de andre medlemmer bedre at kende, få viden om aktuelle bestyrelsesrelevante emner og diskutere problemstillinger fra din hverdag som bestyrelsesmedlem. Som medlem kender du altid datoerne for de faste årlige events minimum et år frem, og du får løbende informationer om disse tilsendt på mail.

 

De forskellige events

Der afholdes årligt to nationale konferencer, hvor alle medlemmer inviteres til et heldags arrangement i Odense. På disse dage har vi typisk et overordnet tema for hele dagen, og dette sætter scenen for forskellige oplæg fra eksperter på området samt diskussioner og opgaver i løbet af dagen.

Hvert år afholdes der ligeledes ca. fire nationale kursusaftener, hvor alle medlemmer er inviteret til et aften-arrangement. Her er der ligeledes et tema, der sætter dagsorden, og arrangementet varer typisk ca. 3 timer.

Til vores fire årlige regionsmøder samles medlemmerne i deres respektive regioner – Øst, Syd eller Midt-Nord – og aften planlægges af regionsformændene. Disse aftener kan byde på oplæg, virksomhedsbesøg og andre spændende og typisk højaktuelle indslag.

Udover de fysiske arrangementer afholder vi også en række virtuelle events. Som medlem har du gratis adgang til alle vores webinarer, der afholdes minimum en gang om måneden. Dertil kan du én gang om måneden også deltage i videosparring med de øvrige medlemmer i netværket.

Som medlem kan du finde en kalender med alle kommende events ca. 1 år frem på vores intranet.

Eksterne events

Asnet arbejder for at udbrede kendskabet til vigtigheden af værdiskabende bestyrelsesarbejde i dansk erhvervsliv. Derfor stiller vi ofte op til og hjælper med at arrangere eksterne events – åbne såvel som lukkede. Hvis du er interesseret i et oplæg omkring bestyrelsesarbejde, og hvordan vi ser på dette område, er du velkommen til at kontakte os med din forespørgsel.

Asnet er også initiativtager til prisuddelingen Årets SMV, som vi afholder i maj måned. Her kårer vi en vinder i tre kategorier, og som Asnet-medlem har man mulighed for at komme med til det storslåede awardshow.

Ved du allerede nu, at du gerne vil være en del af Asnet?

Ansøg om medlemskab nu. Vi har altid plads til flere i vores netværk, men vi stiller også krav i forhold til erfaring og kompetencer.  Læs mere her.

VIL DU VIDE MERE OM OS?

Hvis du vil vide mere om, hvem Asnet er, og hvordan vi kan hjælpe dig, er du velkommen til at læse mere eller kontakte os direkte. Vi sidder klar til at hjælpe.